Jump to content
The Smoakhouse Forums
Sign in to follow this  
mightyeagle

8 3a d1 whats your predictions

Recommended Posts

Just now, Eagleborn said:

I think it’s theirs to lose. 

Thanks for the 💩 @Eagleborn

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Nick2011 said:

Thanks for the 💩@Eagleborn

Wasn’t me. You hit me with 8 in the last hour?

  • Stinks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Eagleborn said:

Wasn’t me. You hit me with 8 in the last hour?

Lol no I didn’t. I just assumed it was you since you were the only online user browsing this forum at the time I got pooped 😂

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Nick2011 said:

Lol no I didn’t. I just assumed it was you since you were the only online user browsing this forum at the time I got pooped 😂

Nope. I only poop DF guy. 

  • Stinks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Eagleborn said:

Nope. I only poop DF guy. 

There’s 2 of them, or there WAS 2 of them that was slinging poo. Now it’s just the whiny-butt ETF doing it. By the time week 2 gets here, he’ll be threatening to fight one of us AGAIN. 

  • Confused 1
  • Stinks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Tatum_DirtyBird said:

There’s 2 of them, or there WAS 2 of them that was slinging poo. Now it’s just the whiny-butt ETF doing it. By the time week 2 gets here, he’ll be threatening to fight one of us AGAIN. 

It ain't me doing it. I just got back an hour ago from vacation. Yall yard birds dont bother me. If it wasnt for you few I wouldn't have anyone to talk to. 

  • Stinks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, EastTxFinest said:

It ain't me doing it. I just got back an hour ago from vacation. Yall yard birds dont bother me. If it wasnt for you few I wouldn't have anyone to talk to. 

Lmao

  • Stinks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, EastTxFinest said:

It ain't me doing it. I just got back an hour ago from vacation. Yall yard birds dont bother me. If it wasnt for you few I wouldn't have anyone to talk to. 

Lol

  • Stinks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Sportsfanatic1 said:

I have a feeling someone is fixing to get a vacation for their abuse of their clicker

Nah. They would have got it by now. Surely. Lol

  • Stinks 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, EastTxFinest said:

Me too 🙏

I was just seeing if the devil would poop that. 

  • Stinks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Bclove05 said:

What does West Rusk return?

6 on offense and 5 on defense. How about y’all? I know losing Renfro on defense is going to be a big hit for y’all. That kid was in on every tackle.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Nick2011 said:

6 on offense and 5 on defense. How about y’all? I know losing Renfro on defense is going to be a big hit for y’all. That kid was in on every tackle.

I don’t know exact numbers but we return a lot. Offense will put up some points for sure. Wish we had a sneed or carter in the backfield though. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Eagleborn said:

I think it’s theirs to lose. 

Coach Sharp will have them believing they can finish higher. Will be tough though. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Bclove05 said:

I don’t know exact numbers but we return a lot. Offense will put up some points for sure. Wish we had a sneed or carter in the backfield though. 

Yeah y’all should be alright 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Bclove05 said:

I don’t know exact numbers but we return a lot. Offense will put up some points for sure. Wish we had a sneed or carter in the backfield though. 

I'm glad we do and y'all don't! 😊

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saw an article where we return 10 on offense and 9 on defense. Coach Sharp said we will be bigger, stronger, and if we stay healthy we will be a playoff caliber team. I’ll post the article if I can figure out who posted it on facebook. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Tatum_DirtyBird said:

Poor White Oak. Gonna miss the playoffs again. Lol

Kinda like Tatum or one and done!😉

  • Like 1
  • Haha 2
  • Stinks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, YourNoDaisy said:

Kinda like Tatum or one and done!😉

Lol even a drop in classification can’t help the cupcakes get a playoff win. 

Cue the oh but we were playing freshmen comments in 3,2,1. 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Truth is if their QB had been healthy they wouldn't have been one and done. That's just a fact. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...