Jump to content
The Smoakhouse Forums

WASKOM VS NEW DIANA


Wildcats vs Eagles  

55 members have voted

  1. 1. Who ya got?



Recommended Posts

22 minutes ago, Wild74 said:

I remember at that time I think only three teams went. 

I believe so...Only 3. And it was that format where 1 team went D1 "big school" and 2 teams went D2 "small school". 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Funny thing I followed Waskom football back in the late to mid 60's as a pre-teen with my parents then played 4 years and the only time I missed a bunch of games was when I was in the Air Force, one o

Played on a 0-9-1 team and played on a 10-0 team I prefer the 10-0 team.....😎

Psssst smh...you wish 

Posted Images

10 hours ago, NATUREBOY98 said:

Way way back in my day only two teams went. Damn I’m old. 

Yep you are old...me too. 

It was only 2 when I played also. Some good teams got left home during the playoffs back then. But it made district play exciting.

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, regaleagle said:

I'm going with New Diana because they should be better than the Old Diana and certainly better this season than Waskom.  But Stranger than Fiction could occur at anytime.....LOL.

Waskom will slingshot next season. They’re not terrible and certainly not Waskom of the past. 

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, NATUREBOY98 said:

Way way back in my day only two teams went. Damn I’m old. 

Still a young pup by "old" standards. In my days playing in the early 70's only a district champ qualified for the playoffs.  There were no divisions.....only 4 classifications in Texas high school football.  Now look how far it's come.......just great expansion and the very best setup for high school competitive football on the entire planet right in our back yards every week.  WOW!!  This timeline and age we are experiencing NOW will be looked back on as the absolute HeyDay of football at all levels in the history of the game.

Oh look......NOW and WOW rhyme.  Must be a proverbial sign, Huh?

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, NATUREBOY98 said:

Way way back in my day only two teams went. Damn I’m old. 

Then I must be really old because back in my day only 1 team went.

Link to post
Share on other sites

Guess I should have read a little more before I posted . Regaleagle  makes my post a peat and re-peat statement.

Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, regaleagle said:

Still a young pup by "old" standards. In my days playing in the early 70's only a district champ qualified for the playoffs.  There were no divisions.....only 4 classifications in Texas high school football.  Now look how far it's come.......just great expansion and the very best setup for high school competitive football on the entire planet right in our back yards every week.  WOW!!  This timeline and age we are experiencing NOW will be looked back on as the absolute HeyDay of football at all levels in the history of the game.

Oh look......NOW and WOW rhyme.  Must be a proverbial sign, Huh?

 

1 minute ago, 514 said:

Then I must be really old because back in my day only 1 team went.

To big of a money maker for UIL to only have 1 or 2 teams. 4 classes so 4 state champs. 6 classes divided into 2 divisions. 4 to 12 state champs lol. Dang it boy

Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, 514 said:

Guess I should have read a little more before I posted . Regaleagle  makes my post a peat and re-peat statement.

 

45 minutes ago, regaleagle said:

Still a young pup by "old" standards. In my days playing in the early 70's only a district champ qualified for the playoffs.  There were no divisions.....only 4 classifications in Texas high school football.  Now look how far it's come.......just great expansion and the very best setup for high school competitive football on the entire planet right in our back yards every week.  WOW!!  This timeline and age we are experiencing NOW will be looked back on as the absolute HeyDay of football at all levels in the history of the game.

Oh look......NOW and WOW rhyme.  Must be a proverbial sign, Huh?

Dang!! Yea, y'all are OLD!! 😂 j/k 

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, TTman7 said:

Waskom $crewed ND out of the playoffs several years back. It was 1-2 yrs before Waskom made their Championship runs if I remember correctly. 

ND beat Waskom in Diana. Waskom beat several teams in District that year. Turned out, Waskom had 1 or multiple ineligible players and had to forfeit some wins. Several playoff eligible teams therefore added a win because they had lost to Waskom originally...but ND didn't add a win because they had beaten them. Playoff seeding & who went to the playoffs came down to the last District game and tie breakers with point differentials. ND had to beat DeKalb by 11 points or more to go to the playoffs...ND beat em by only 7 pts. 

So no playoffs for ND that year. If Waskom hadn't forfeited their wins then ND would've been in the playoffs. I believe PP went in instead. 

@Wild74 & @LSUTIGERS yall remember that? It was crazy that year. 

Might possibly see something crazy like that this year in District with playoff seedings. Would make things interesting for sure. 

Yes that was a crazy season. 

Link to post
Share on other sites

It's GAME DAY!!! The Eagles are gonna soar tonight over them wild-kittens!! 😁

tumblr_m83yegwya21ry0is1o1_500.gif

Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Eagle27 said:

7-6 at half.

penalties have killed us in the first half.   

First half analysis? Besides the penalties, lol. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...