Jump to content

Timpson Bears Vs Carlisle Indians


Bears or Indians   

52 members have voted

  1. 1. Who ya got


This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Carlisle usually has a great kicker Bears 41-9

Come on man, it's only 19.51% lol

Posted Images

On 9/11/2021 at 4:59 PM, CAC1231 said:

Maybe I’m old school, but why are we still talking about the Waskom game.   It’s Carlisle this week and a different team every week til the season is over.  
My take on this Friday’s game is 55-0 Timpson.  Have a great week everyone 

Yes, we are young, and Timpson is definitely the best the Indians will face this season. Timpson should win handily, but we ain't gonna cancel because we are skerd... Ha. Bring it! Make sure you play your subs to avoid starters possible injuries if you get a big lead. P.S. We won't be young forever. Keep this contest scheduled the next few years. Could be interesting a year from now.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
20 hours ago, GreaseLightning said:

Awe Man..... Injuns are on the clock for real now......I’m gonna say Bears in a close one.... Baker, and it doesn’t matter which one, finds a way to get the most out of his kids when they are underdogs.....

I agree, Carlisle always makes it a ball game.

Link to post
Share on other sites

Definitely going to be an up hill climb but think we can keep it close unless we get gassed and don't show up the second half like we have done the last two games.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Blue42 said:

Definitely going to be an up hill climb but think we can keep it close unless we get gassed and don't show up the second half like we have done the last two games.

Kids oughta be rounding into shape. Plus cooler temps help

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bear9T1 said:

Lol, I love Carlisle!  These guys wanna play football!!  I hope it’s actually a closer score than my prediction.  

Yeah Carlisle must be pretty decent if you think you guys will only score in the fifties! 🤣

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, CDubya936 said:

Yeah Carlisle must be pretty decent if you think you guys will only score in the fifties! 🤣

Carlisle will play a great game no doubt.   They always have athletes...

Link to post
Share on other sites

Carlisle usually has a great kicker Bears 41-9

  • Like 1
  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
6 hours ago, upullinmychain said:

Yall gon be shocked 👀.. Watch n see what I'm saying..Carlisle for their dub 

Welcome back Chain i see they let you out of smoaky jail.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...