Jump to content

FearTheSpear78

Members
  • Posts

    1,329
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by FearTheSpear78

  1. 1 hour ago, upullinmychain said:

    Well for what it's worth,most all of the go getters but eaves will be back for Carlisle next year,so we should be competetive and I'm already hearing rumors of former players coming home to grad with their childhood friends and fam..plus z will be back and he is a two way starter that was injured before dist and out the rest of the year...maybe we will be able to run up on yall next season 🤷‍♂️. Wishing Mart /Lovelady good luck and no injuries going forward...go get that state title fellas ✌️

    We got some 8th graders coming up that will be studs later in HS. 

    • Like 1
  2. 1 hour ago, Red24 said:

    I’m at the game and not Cheering for either team. That’s not what took him out. He twisted his knee when his foot got stuck in the turf. I would’ve put money on it he blew his ACL. The better team won tonight. 

    He didn't mess up his knee at all. The late hit to his head is what kept him out of the rest of the game. Looks like this region is Mart's again

    • Like 1
  3. Just now, RipperRipper said:

    Haven't heard. I should ask Rocky. 

     

    8 minutes ago, upullinmychain said:

    Anybody know official where and when we gon meet up? If I get the info legit I'll start our thread tomorrow morning..✌️

    Aaron Marsh said Palestine Westwood but I texted one of the coaches and he said they didn't know yet. 

    • Like 1
  4. 43 minutes ago, StingEmALTO said:

    Tell you what. Y’all should probably just meet Lovelady somewhere in the middle….say Alto High School would be a good place! 😂 Both schools used to a good natural grass field. Y’all might even feel a little home field advantage! 🤣🤣🤣🤣 Or Tomato Bowl is good too. Lol

    Not with that Alto clock! 🤣🤣🤣

    • LOL! 1
  5. 7 minutes ago, Lion1996 said:

    I hope y’all do he has been talking that y’all weren’t nothing way before the alto game and he was the first to post you got beat by alto. 

    He wasn't even there to see that clock that was possessed or that we had 2 go out and kept them out. Those 2 in there totally different ballgame. 

  6. 1 hour ago, upullinmychain said:

    They been believing that bs people been feeding them about Carlisle not liking physical football..I try to tell em but they won't listen so....you know 🤷‍♂️..yeah we are a spread and speed team but we do go with power backs and nobody has stopped them all year when everyone is in the game..they going off the alto loss and thinking they gon lay some wood and we gonna fold up..lol they finna find out what chasing chickens is all about Friday..hope clay turns em all the way loose and let's em run awhile.jist beat the dam breaks smooth off em..

    I can't wait for them to Bring the Juice Friday night.  Ready to watch them in action Friday. 

  7. 11 hours ago, Lion1996 said:

    You found the one that was saying it was hilarious that y’all would beat them because they got to the 3rd round last year 😂. Now he’s the one say nobody from wortham is over looking Carlisle 

    Yea I saw it. He said nobody from Wortham has said that and that it should be a good game. 

    • LOL! 1
  8. On 11/13/2022 at 9:15 AM, Lion1996 said:

    Wortham fans having a way different tune now must’ve been told or watched film on y’all. Because now they are like we’re going to have our hands full before  it was nothing to worry about 😂 

    Where were they talking at? I didn't know there were Wortham fans on Smoaky

  9. 37 minutes ago, Playfor77 said:

    Unofficially, Brody had 252 yards on 12 carries, seven touchdowns. Did not play after midway thru third quarter. Anxious to get defensive stats to see how many sacks Carlisle had.

    It could have been worse, remember Fernando had a great 34 yard run where he pushed one defender to the ground before he fumbled at the one and it was recovered by Evadale in the end zone.

    Carlisle scored five times on its first 10 plays, rushed for 402 yards and had 572 yards total offense, unofficially.

    Dang he did go off.  I was at home bc yesterday was my wife's birthday. But I'll definitely be in Palestine Friday to watch our boys go off again! Watch out Wortham our tribe is on the warpath!!

    • Like 1
  10. 9 hours ago, upullinmychain said:

    By the way,neither of evadales tds were tds..first was a illegal forward pass that the offside ref called fair...off a hook and latteral...nope 

    And the second one the kid was 2feet short of the end zone,you could see that much turf between him,the ball and end zone.

    Ref standing 5foot from it refused to call it and the crook from the off side ran in to the ball,looked at the other ref and then called it a td...I call bs on both...bought and paid for...I said what I said.   Think clay told em how the cow eats the cabbage cause he got warned...lol he was Rocky kinda hot on that home cooking 👀

    Think that's why that 74 went on scoreboard IMHO..

    Probably could have been more too I bet. I will definitely be in Palestine Friday night to root the boys on in person.  

    • Like 1
×
×
  • Create New...