Jump to content

Teague vs Whitney


player73
 Share

Recommended Posts

The Teague Lions and the Whitney Wildcats will square off Thursday night at Waco Midway Stadium. The Lions are runner ups in 8 3A to State ranked Malakoff and Whitney finished third behind two state ranked teams as well in West and Grandview. Teague turned their season around after starting 0-3 and finishing 6-4. Whitney comes in with a 7-3 record. 

Edited by player73
Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb
4 minutes ago, player73 said:

Whitney is the home. Their QB is pretty dang good.

Probably gonna make the game tomorrow. May catch the West game too

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb

21-7 whitney

Teague with a 70 yd drive

About a 50/60 yd catch on the receivers backside and a run for td. 

That was a great catch, the qb gave it everything he had. Lol. If it was in front of him he would've had a td. Lol. 

teague needs to settle down a bit and make a stop before the half and score and show some life

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb

Whitney scores before the end of the half with 9 seconds left

28-7 whitney

Teague is killing themseleves with turnovers and miscues. Young is showing in this game but they are making it up at times with their talented players. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb

28-7 half

Teague is gonna have to stop killing themselves or they could be in this game. 

Good luck in the second half. I'm heading to the West/Mexia game 

Link to comment
Share on other sites

Whitney is a very good ball club! Haynes in the middle is deadly!

 

Teague had way too many penalties and miscues but it is hard to play any game when your 3 best players are all out (2 of which out for the season) and 1 going down against fairfield all D1 players. Just hard for a young team to come back from those injuries. This team played very well and just ran into a very well oiled machine.

 

Good luck whitney rest of the way I can see yall hanging around beating potts next week!

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Allheartnoquit said:

Whitney is a very good ball club! Haynes in the middle is deadly!

 

Teague had way too many penalties and miscues but it is hard to play any game when your 3 best players are all out (2 of which out for the season) and 1 going down against fairfield all D1 players. Just hard for a young team to come back from those injuries. This team played very well and just ran into a very well oiled machine.

 

Good luck whitney rest of the way I can see yall hanging around beating potts next week!

I'm not sure you can count one of those players.... he moved from Marlin and didn't even play a single game for Teague. It's not like he had been playing for Teague.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb

You guys played a good season and turned it around. Great job by the staff and those kids. Glad to see Teague going in the right direction. 

 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Tiger03lb said:

You guys played a good season and turned it around. Great job by the staff and those kids. Glad to see Teague going in the right direction. 

 

Thanks Tiger, Whitney’s up tempo offense gave the Teague D problems, that along with 4 turnovers and two tds called back. The youth of the team showed up last night but give props to Whitney they definitely earned the win. Good luck to the Tigers and go make a deep run. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiger03lb
9 minutes ago, player73 said:

Thanks Tiger, Whitney’s up tempo offense gave the Teague D problems, that along with 4 turnovers and two tds called back. The youth of the team showed up last night but give props to Whitney they definitely earned the win. Good luck to the Tigers and go make a deep run. 

Yeah. I saw that. The big one was that int with a few minutes left driving down the field. Really thought you guys had settled down at that point. Hope that kid was okay after that hit. Qb kinda left him hanging but the receiver did help himself either. Kinda weird how that happened. 

We gonna try to make it happen this year. One game at a time. Thank you sir. 

Edited by Tiger03lb
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lionpride08 said:

I'm not sure you can count one of those players.... he moved from Marlin and didn't even play a single game for Teague. It's not like he had been playing for Teague.

We count him lol he would of played for us if he wasnt hurt. His leadership is one of the main reasons this young group grew up fast he was instrumental to our success without playing a down!

Edited by Allheartnoquit
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...